Livrare și retur

WINE FOCUS livrează în toată țara, direct din depozitul propriu. Durata de livrare variază în funcție de modalitatea de plată aleasă. În cazul plăților efectuate prin transfer bancar, livrarea se face numai după ce banca a confirmat plata integrală. Toate comenzile se confirmă prin e-mail.

Taxa de livrare

Livrarea prin curierat rapid este GRATUITĂ pentru toate comenzile a căror valoare depășește 300 Ron. Pentru comenzi mai mici de 300 RON, taxa este de 25 RON. Pentru comenzile mari in volum si greutate, se poate percepe plata unor costuri suplimentare de transport chiar daca valoarea comenzii este peste pragurile specificate.

Livrare prin curier rapid: Comenzile înregistrate de luni până vineri, până la ora 13:00, vor fi predate curierului în aceeași zi. Comenzile efectuate după ora 13:00 vor fi predate curierului în următoarea zi lucrătoare. Serviciul este valabil pentru produsele aflate în stoc.

De asemenea, livrăm GRATUIT, în aceeași zi, pentru comenzi plasate in București pana in ora 14.00! Comenzi minime: București – 300 lei

Produsele se pot ridica și direct de la depozitul nostru din Stefanestii de Jos, Linia de Centura no 2, Depozit C2,
077175, Ilfov. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați: contact@winefocus.ro, 0722 345 347

Pe timpul transportului, toate produsele sunt asigurate de companie. Durata de livrare poate varia în funcție de disponibilitatea produselor și de locația destinatarului. WINE FOCUS nu compensează întârzierile. Nicio comandă nu poate fi anulată din cauza întârzierii la livrare. Totuși, dacă livrarea întârzie mai mult de 3 zile, în condițiile în care adresa indicată e corectă, comanda poate fi anulată și vi se va returna întreaga sumă achitată, fără alte daune.

În cazul în care întârzierea se datorează faptului că adresa indicată e greșită sau clientul a fost de acord cu întârzierea, comanda nu poate fi anulată și nu se acordă nicio compensare.

WINE FOCUS nu răspunde pentru întârzierile datorate înscrierii greșite, de către client, a informațiilor de livrare și a datelor sale de contact. În această situație, clientul nu poate cere anularea comenzii, iar definitivarea ei va fi stabilită cu firma care face livrarea.

În cazuri independente de voința noastră sau a transportatorului – condiții meteo nefavorabile, cazuri de forță majoră – durata timpului de livrare poate crește și vă vom informa prin email sau telefon.

Vă rugăm să verificați produsele la livrare, în prezența reprezentantului transportatorului și să ne informați pe foaia de însoțire a mărfii în legătură cu eventualele produse deteriorate sau lipsă la livrare. Pentru a beneficia de compensare, declarația de daune sau lipsuri trebuie să ne parvină în 48 de ore.

WINE FOCUS își rezervă dreptul de a nu accepta comenzi de la anumiți clienți și livrări către anumite adrese.

Politica de Retur

Conform legislației in vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabila doar clienților persoane fizice. Renunțarea la cumpărare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Astfel produsele pot fi returnate, cu condiția integrității acestora (zgârieturi etichete, crăpături, capișoane deformate, rupte, pete, urme de lovire, dopuri deteriorate, etc), nu mai târziu de 14 de zile lucrătoare de la data primirii produselor de la firma de curierat. Dacă produsul este returnat într-o stare in care nu mai poate fi vândut ca nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și reexpedia produsul către client, pe cheltuiala acestuia.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererile de returnare se trimit pe mail si trebuie sa cuprindă datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achiziționat.